DSC_2806

Kernwaarden: ons hart vertaald

Bekwaamheid door scholing en ervaring.

Topkwaliteit door precisie, accent op de afwerking en details.

Betrokkenheid door meedenken van begin tot eind.

Maatwerk, elk project is uniek en vormt een uitdaging.

Korte communicatielijnen.

 

“Een klant is de belangrijkste bezoeker van ons bedrijf.

Hij is niet afhankelijk van ons, wij zijn afhankelijk van hem.

Hij onderbreekt ons werk niet, hij is het doel ervan.

Hij staat niet buiten ons bedrijf, hij is er een deel van.

Wij doen hem geen plezier, als we hem onze dienst verlenen,

hij doet ons een plezier, als hij ons de kans geeft hem van dienst te zijn.”

                                                                         Mahatma Ghandi.

 

 

Onze kernwaarden hebben we op de achterkant van onze visitekaartjes staan. We vinden het belangrijk dat opdrachtgevers weten hoe we hun opdracht tot stand brengen. Gebaseerd op de nodige studies, stages, etc. en bovendien meer dan 30 jaar werkervaring, lijkt het ons geoorloofd om te zeggen dat we niet in bekwaamheid tekort schieten. Gefascineerd door allerlei nieuwe mogelijkheden blijven we door het bezoek aan beurzen, open dagen, et cetera, voortdurend op de hoogte van de nieuwste snufjes. Deze noviteiten goed toepassen, is telkens weer een uitdaging. Onze flexibele opstelling maakt het mogelijk dat opdrachtgevers naar wens hun inbreng hebben. Samen iets ontwikkelen, samen blijven denken van begin tot eind, zodat het écht maatwerk wordt. Zo creëer je tevredenheid. Onze kernwaarde(n) ten voeten uit. Zo dien je mooie tafels, stoelen, kasten, bureaus, keukens en zelfs complete interieurs te maken!

Tevens delen we de opvatting van Mahatma Ghandi. Hiermee laten we in feite de kern van onze meubelmakerij en interieurbouwbedrijf zien. Het gaat ons om de optelsom: wat zijn de mogelijkheden van een (natuur-)product en hoe kunnen we daar het mooiste uit halen? Maar vooral:  hoe gaan we om met (de wens van) de opdrachtgever? Een opdracht vormt telkens weer een kick: materiaal bestellen, ermee aan de slag, zien hoe het meubel of interieur “groeit”  en daarna de aflevering. Tenslotte resteert er dan nog een fase die inherent aan de kick is: de tevredenheid van de klant, maar vooral ook waardering voor de opdracht.

notenfineer